diumenge, 31 de maig del 2009

Xàfec



Si, sembla que ja ha arribat l’estiu…
En que ho he notat??
En que ja he hagut de fer canvi d’armari (aquest doble, doncs hi he posat la meva i la de ma germana, ja que ara amb el Pau poc que se la pot posar!), la gent em comença a dir que tinc bon color, els meus pares em truquen des de Calonge per dir que estan a la platja, però el principal símbol de que estem a l’estiu és la pluja!
Aquest matí hem anat d’excursió, a fer el tram 2 de l’IP de Els 3 Monts. 20 Km… deu n’hi do per unes pallusses com nosaltres que poc que estem acostumades a caminar tant. Hem passat força calor (la cara vermella i els mitjons blancs involuntaris ho demostren) tot i que algú deia que plouria…
Després de 6 hores caminant, a les 3 de la tarda hem arribat a destí, a Sant Feliu de Codines, on ens esperava la tant desitjada botifarra (així ha estat que he “engatussat” a més d’una per a que m’acompanyés a caminar!). Ben dinat, mentre fèiem la sobretaula i esperàvem que l’autocar ens tornès al punt d’origen s’ha començat a ennuvolar…ay que aquesta tarda plourà…
Dit i fet! Hem arribat a casa, ens hem dutxat, he segut davant l’ordinador per treballar una estona i ha començat a ploure, una pluja preciosa... Un típic xàfec d’estiu, d’aquells que avisen uns minuts abans omplint l’ambient d’olor d’humitat... i om pensa.... ja es aquí, i no tens temps de recollir la roba estesa que una cortina d’aigua no et deixa veure el terrat del veí.
M’encanta veure ploure, sobretot a l’estiu. Em recorda moltes tardes d’agost a Calonge quan ens havíem de refugiar a casa fins que passés el xàfec i aprofitàvem per escriure les cartes als amics (és que no teníem ni e-mail!)
El que us deia, ben bé un xàfec, no tinc temps de publicar-ho que ja ha parat.
Bé, mentre l’olor de pluja omple el pis, acabaré de descarregar les fotos d’avui. Aquí en teniu una!