dimecres, 17 de juny del 2009

Tal dia farà un any

I mai més ben dit. I el temps passa volant, i malgrat això sembla que sempre seguim al mateix lloc, o com a mínim que hi ha coses que no varien.
Mai he pogut decidir si m’agrada o em desagrada.
Els canvis són bons, és bo avançar, evolucionar, en teoria millorar... doncs després perquè m’agraden tant les coses tal com eren. Les cases antigues, les tradicions, els jocs de sempre, els menjars de sempre, etc.
I els llocs de sempre! M’agrada tornar a passejar per llocs que ja conec, en els que gairebé m’hi podria passejar amb els ulls tancats. No em cansaré mai de passejar per Barcelona, per Girona o perdre’m per la Costa Brava i l’Empordanet.
Tampoc no em cansaré mai de visitar Madrid o fins i tot Salamanca, on fa poc hi vaig tornar i em segueix atrapant... no sé si la ciutat en si o aquella sensació de “dejà vu” que desprenen alguns dels seus racons.
Si, tal dia farà un any i jo segueixo allà on era...
Això ja ho he dit,oi? ;)
Avui celebrem el primer aniverarsi...
Si celebrem el segon... serà que encara seguim al mateix lloc?