dimecres, 22 d’abril del 2009

SANT JORDI


Hi ha qui pensarà que com moltes altres és una festa consumista... una festa més per fer que la gent compri i consumeixi (i més en temps de crisis..)
Pot ser, però per mi és una de les festes més boniques de l'any!
M'encanta veure els carrers plens de gent, m'agrada que aquesta gent porti un llibre a la mà, ja sigui regalat o per regalar. M'agraden les parades de llibre amb la senyera penjant on la gent s'impacienta per conèixer les últimes novetats i llegir les contraportades.
M'agrada veure la gent passejar amb un somriure als llavis i amb una rosa a la mà, ja sigui per que li ha regalat la parella, el pare, l'amic o el forner de la cantonada...
No és un dia festiu, però si un dia de festa, potser per això és millor encara.
És una de les poques festes que reuneix i que agrada a tothom, i que fa que tothom surti al carrer...potser per això m'agrada tant...
Potser no sé explicar el perquè... però Sant Jordi és molt bonic!
Recomano a tothom qui pugui que demà surti al carrer a passejar i a gaudir de Sant Jordi!!!
I aprofito per dir, que, per agradable sorpresa meva... ja tinc el meu primer llibre de Sant Jordi!
Me l'ha regalat la meva "parella" (la lingüistica!! je je) i no podia ser cap altre que "L'últim home que parlava català"... tan sols per el títol promet...
Ja us en faré una crítica.

Feliç Sant Jordi... i aquí us deixo una rosa per a tot!

2 comentaris:

365 sonrisas ha dit...

me gustaría estar algún año en sant jordi!!! gracias por la rosa!!

in-nocent ha dit...

Al final una rosa i dos llibres!
Com sempre el llibre de la Laura amb incidències, però ja forma part de la tradició ;)