divendres, 17 d’octubre del 2008

Dia de les DMGiLqTC


Avui és el dia de les Dones Molt Guapes i Llestes Que T'hi Cagues. Recorda viure amb aquest lema: La vida NO hauria de ser un viatge a la tomba amb la intenció d'arribar-hi segura, en un cos atractiu i ben conservat, sinó més aviat per arribar-hi patinant de costat amb una presa de xocolata en una mà i una copa de vi a l’altra, feta pols i cridant: 'Uaaal·la, quin viatge!!'

Ahir em va arribar aquest correu d'una dona DMGiLqTC i el vaig reenviar a moltes de les dones DMGiLqTC que conec, però n'hi ha tantes que em va ser impossible enviar-lo a totes!
Per exemple, em vaig oblidar d’enviar-ho a una ex-companya d’edifici laboral, que es va jubilar fa molt poquet i que crec que és un símbol de les dones DMGiLqTC, té una energia que no te l’acabes i desprèn un “positivisme” que fa que esbossis sempre un somriure encara que en aquell moment creguis que no tens motius per fer-ho. Jo de gran vull ser com ella!
Vaja, de gran ara, així que amb el vostre permís, tot i que no vagi de camí a la tomba perquè espero que això em quedi moooolt lluny encara, vaig a comprar uns patins, vi i xocolata per començar a fer aquest viatge cridant “Uaaaaaal·la” a partir d’aquest moment.

2 comentaris:

365 sonrisas ha dit...

Q gracioso!! Interesante...

lost in translation ha dit...

Pues sí que es interesante. Espero que todas seamos DMGiLqTC...