dilluns, 30 de novembre del 2009

Un regal per a cada ocasió

S’apropa Nadal. Els carrers ja estan il·luminats, els aparadors són plens de Pares Noels i arbres de Nadal, i tots ja tenim al cap el nom del nostre amic invisible (el de casa, el de la feina, el que fem entre amics...)
Cada cop se’m fa més complicat fer regals quan toca i menys fer-los quan et ve de gust.
Sovint veus quelcom que “vol ser regalat”. Ho veus i porta un nom escrit. El del teu millor amic, el de la teva germana, el del teu nebot, el del teu pare... saps que allò li encantaria, que està fet per a ell... però no hi ha motiu aparent per regalar.
Avui, des del meu esperit reivindicatiu, reivindico els regals sense data, que de fet, són els millors!
Jo aquest cap de setmana me n’he fet un tip! Veia noms escrits a tot arreu! Quin estrès!
Però jo també n’he tingut un! Un pingüí que neda i que m’acompanyarà en els meus banys i sobretot en els del meu nebot ;)
Però el millor regal del cap de setmana ha estat saber, per enèsima vegada... que tinc uns amics que no me’ls mereixo!!!! Ha estat un cap de setmana curiós, atípic, però ha sortit rodó! Els que m’heu acompanyat heu estat el meu millor regal!
No lo sabíamos "de antemano" pero hubieron risas "por doquier", y siempre tuvimos clara la estación el la que “apearnos”. Ha sigut “molt guay!” Una juanola?