diumenge, 15 de novembre del 2009

A-social

Com diu una cançó de los Piratas, que m’encanta cridar avui..."prometo dedicarme solamente a mí”…
I si, això és el que he fet avui. M’he tancat, literalment. Volia ser asocial, ho necesitava!
I què has fet? No fer res, veure una peli i potinejar per internet… com sembla que fa tothom un Diumenge a la tarda! He trobat més mails i més missatges de facebook que mai!
És el que té la hiperactivitat, que en algun moment necessita una mica de contrapes!
I m’ha servit per fer una mica de reflexió, si el que vull és agafar carretera i manta, si és la independència tot i que no hi hagi marxa enrere… o si m’haig de perfilar a internet!
Sort que com a minim, sabem el que no volem… i sort d’això!
I per acabar, em sap greu company, però t’haig de robar una frase:
“el que sap estar sol té garanties de no estar mai mal acompanyat”
Hi seguiré pensant...