dijous, 19 de juny del 2008

Bipolar


Ahir em vaig sentir com un dels grups de rock català, de mi “epoca moza”, a qui jutjaven per cantar en castellà.
“Si ho fan és per arribar a més públic” deia tothom, i els miraven malament.
Que té realment de dolent parlar en castellà, si et surt així?
Potser els hi feia il·lusió, potser tenien un pare extremeny a qui li volien dedicar una cançó o un bon amic a qui li volien fer arribar un missatge.
O potser, simplement, eren bilingües... perquè encara que pugui ser una espècie estranya... realment existeix. Jo, de fet, m’hi considero.
Sí. A casa parlo català, i a la feina, però amb part de la família parlo castellà, així com amb molts dels meus amics. I realment no em costa, tant me fa.
Així que, tot i que sé que rebré queixes de totes bandes, perquè em diran que “esto no és ni xixa ni limoná”, he decidit fer un blog bilingüe, o trilingüe (i si em llenço... escric en alemany!!!)
Probablement predomini el català, doncs perquè negar-ho... és la meva llengua materna i m’agrada molt, moltíssim (algú em pot dir una paraula més maca que xiuxiueig??), però segons el tema, el dia, i la inspiració escriuré en el que surti.
La Carulla m’està donant la raó… passar una temporada a Madrid et fa tornar més catalanista!!
Lo siento, yo soy así…

1 comentari:

Sergiopr ha dit...

Bueno lo primero felicitarte por tu blog y animarte a que vayas dandole forma y tematica. He hecho el esfuerzo visual y mental de intentar entender lo que comentas y creo que lo he cogido todo. Como ya te comente me alegro de que vayas a poner de vez en cuando algun temita en castellano, pero sigo sin estar de acuerdo con el hecho de que escribas en catalan. Esto es internet, y de lo que se trata es de llegar a cuanta mas gente mejor, no nos engañemos esto sera un blog familiar y no va a entrar mucha gente (de momento), pero sigo pensando que todos los que sepan catalan tambien sabran castellano (o eso creo), sin embargo hay gente que no sabemos catalan y nos vas a dejar sin leer muchos articulos. Yo si tubiera un blog, pagina o algo parecido intentaria que fuera lo mas global posible, si supiera ingles lo pondria en ingles, pero bueno tu sabras lo que haces. Un saludo desde los Madriles